zdi-Netzwerk Gelsenkirchen Home

Zdi Netzwerk Gelsenkirchen Nordrhein-Westfalen. Die Förderung des naturwissenschaftlich-technischen Nachwuchses entlang der gesamten Bildungskette ist für unser Projekt eine wichtige Zielsetzung. Dazu haben wir viele engagierten Partner. Des zdi-Netzwerks Gelsenkirchen sind vielfältig und umfassen Projekttage und Exkursionen aus dem gesamten MINT-Bereich. Dann sind Sie bei uns genau richtig. Vom Labor bis in die Arbeitswelt. 20 Jahre Wissenschaftspark Gelsenkirchen. 05102015 bis 09.10.2015. Deshalb unter.

OVERVIEW

The web site zdi-gelsenkirchen.de presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have inspected twenty pages inside the web site zdi-gelsenkirchen.de and found four websites linking to zdi-gelsenkirchen.de.

ZDI-GELSENKIRCHEN.DE TRAFFIC

The web site zdi-gelsenkirchen.de is seeing a variation levels of traffic throughout the the year.
Traffic for zdi-gelsenkirchen.de

Traffic ranking (by month) for zdi-gelsenkirchen.de

Traffic ranking by day of the week for zdi-gelsenkirchen.de

Solarstadt Gelsenkirchen Solarstadt Gelsenkirchen

Gegenüber vom Wissenschaftspark Gelsenkirchen liegt die erste Klimaschutzsiedlung des Landes Nordrhein-Westfalen. Die Haltestelle an der Veltins Arena empfängt die Besucher mit einem großen Sonnensegel und einer solar überdachten Fußgängerbrücke. Zwischen den Kirchen von Gelsenkirchen. Zwischen den beiden Kirchen der Stadt hat die Sparkasse Gelsenkirchen ihre Dächer mit Solaranlagen bestückt. Gelsenkirchen ist eine Stadt voller Energie.

Wissenschaftspark Gelsenkirchen Wissenschaftspark Gelsenkirchen

Erreichbar in wenigen Minuten zu Fuß oder per U-Bahn vom Hauptbahnhof sowie über die A40, A42 oder A2. Visuell attraktiv und sehr entspannt.

WHAT DOES ZDI-GELSENKIRCHEN.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of zdi-gelsenkirchen.de Mobile Screenshot of zdi-gelsenkirchen.de Tablet Screenshot of zdi-gelsenkirchen.de

ZDI-GELSENKIRCHEN.DE SERVER

Our parsers revealed that a single page on zdi-gelsenkirchen.de took three thousand four hundred and sixty-nine milliseconds to load. We could not observe a SSL certificate, so we consider this site not secure.
37.202.7.221

We found that zdi-gelsenkirchen.de is using the Apache server.

zdi-Netzwerk Gelsenkirchen Home

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site has the following on the web site, "Die Förderung des naturwissenschaftlich-technischen Nachwuchses entlang der gesamten Bildungskette ist für unser Projekt eine wichtige Zielsetzung." We saw that the web site also said " Dazu haben wir viele engagierten Partner." It also said " Des zdi-Netzwerks Gelsenkirchen sind vielfältig und umfassen Projekttage und Exkursionen aus dem gesamten MINT-Bereich. Dann sind Sie bei uns genau richtig. Vom Labor bis in die Arbeitswelt."

SEEK SIMILAR BUSINESSES

Take a look at NRGkick, keep going, electric driving

Charge your electric vehicle at any standard power socket. Smart Drivers - Smart Solutions. NRGkick an intelligent and easy to use solution for charging your EV is now available. Discover charging options beyond wallboxes and public charging stations. You need your charging device in the trunk and not on the house wall. Electric Driving is the Present not the Future. Extend your electric range fast and easy.

Blog de bananacake - Le monde de Lis et Mimi - Skyrock.com

Le monde de Lis et Mimi. Voilà nos amis, nos familles, nos délirs enfin nous! Bonne visite bisous a tous. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.

Blog de insomnia12 - insOmnia - Skyrock.com

Abonne-toi à mon blog! En plein dans les travaux. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.

Blog de marrrie - Bonsoir - Skyrock.com

Petits moments, grosses soirées, amis, familles, vacances, école, tout ce regroupe dans ce skyblog, 4 années de bonheur, alors ne les gachées pas, mais participez-y. Abonne-toi à mon blog! Pour se remotiver pendant les exams. Ajouter cette vidéo à mon blog. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.